سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار بالگرد‌های هوانیروز کرمانشاه در مرز خسروی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا از استقرار بالگرد‌های هوانیروز کرمانشاه در مرز خسروی برای انجام پرواز‌های اورژانسی و ماموریت‌های امنیتی خبر داد.

امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا با بیان اینکه ارتش موکب‌هایی در مرز خسروی و مهران برای پذیرایی و خدمات رسانی به زائرین حسینی برپا کرده است، گفت : قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در سه نقطه مرزی خسروی، باشماق و مهران با راه اندازی موکب به زائرین اربعین حسینی (ع) خدمات رسانی می‌کند.

وی افزود: این قرارگاه برای ارائه خدمت به زائرین اربعین ۱۴ موکب از ورودی استان کرمانشاه از شهرستان کنگاور تا مسیر مرز خسروی در نقاط مختلف و نیز در مرز مهران و باشماق راه اندازی کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا از ایجاد یک بیمارستان صحرایی در شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: این بیمارستان مجهز به آزمایشگاه و اتاق عمل است و به زوار اربعین حسینی (ع) خدمات رسانی خواهد کرد.

طاهری از راه اندازی یک آشپزخانه در مرز خسروی با ظرفیت پخت و ارائه روزانه بیش از پنج هزار پرس غذا به زوار و ایجاد یک پارکینگ با ظرفیت ۶ هزار دستگاه خودرو خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) را افتخاری برای خود می‌دانیم، بیان کرد: بالگرد‌های هوانیروز کرمانشاه در مرز خسروی برای انجام پرواز‌های اورژانسی و مأموریت‌های امنیتی مستقر شده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.