سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۳ طرح عمرانی در سردشت آماده افتتاح است

فرماندار سردشت گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان ۷۳ طرح عمرانی و اقتصادی به بهره برداری می‌رسد.

باباخان اسکندری فرماندار سردشت گفت: امسال همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۷۳ طرح عمرانی و اقتصادی که برای آن‌ها ۲ هزار میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال هزینه و توسط ۱۳ دستگاه اجرایی شهرستان اجرایی شده است، افتتاح خواهد شد.

فرماندار سردشت گفت: بهره برداری از طرح گازرسانی به ۷۷ روستا، کارخانه تولید مواد شوینده و بهداشتی، کارگاه تولیدی الوار چوب، بهره‌برداری از مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی، تامین روشنایی مسیر سردشت به بیمارستان و گردنه زمزیران، تامین آب شرب چهار روستا و یک مخزن یک هزار متر مکعبی، افتتاح سه مدرسه با ۲۱ کلاس درس به همراه سالن ورزشی اهدایی رهبر معظم انقلاب، ارتقای سایت‌های مخابراتی و توسعه شبکه و برق رسانی از مهمترین طرح‌های افتتاحی در ایام است.

اسکندری اضافه کرد: بهره برداری از اجرای طرح‌های هادی در چهار روستا، بهسازی و آسفالت جاده سه روستا، ۶ واحد مسکن مددجویی، یک واحد خانه بهداشت، اجرای عملیات طرح آبخیزداری حوزه نستان، ۲۴ طرح عمرانی دهیاری در ۲ بخش مرکزی و ربط از دیگر طرح‌های افتتاحی در این هفته است.

وی ادامه داد: در این ایام همچنین عملیات ۱۶ طرح عمرانی شامل احداث هشت چمن مصنوعی در روستا‌های این شهرستان، تامین آب شرب روستای گولان، بهسازی و آسفالت محور مرز کیله و آبشار شلماش، توسعه شبکه برق رسانی و احداث پارک شهر نلاس با اعتبار کلی ۶۸۴ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال آغاز خواهند شد.

اسکندری یادآور شد: از ۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی، ۷۳ طرح عمرانی قابل افتتاح و ۱۶ طرح کلنگ زنی هستند و از این تعداد ۵۴ طرح روستایی، ۱۸ طرح شهری، ۳ طرح اقتصادی است و ۲۳ طرح از طرح‌های قابل افتتاح مربوط به طرح‌های مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان است.

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.