سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات انتخاب رشته دانشگاه در مراکز مشاوره آموزش و پرورش قم

آموزش و پرورش استان قم با دایر کردن ۵ مرکز انتخاب رشته به داوطلبانی که در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ارائه خدمت می‌کنند.

دانش آموزانی که در آزمون سراسری مجاز به انتخاب رشته شده اند می‌توانند با مراجعه به مراکزی که آموزش و پرورش قم راه اندازی کرده است خدمات مشاوره‌ای دریافت کنند.

برترین مشاوران تحصیلی آموزش و پرورش استان در این مراکز برای ارائه خدمت به دانش آموزان قمی به کار گرفته شده‌اند.

رئیس مرکز مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: با اعلام نتایج کنکور از ۲۷ مرداد تا ۴ شهریور ۵ پایگاه مشاوره انتخاب رشته واقع در خیابان‌های دورشهر، صفاییه، توحید، شهید مطهری و سالاریه با حضور ۴۰ مشاور به داوطلبان مشاوره انتخاب رشته ارائه می‌دهند.

فتانه داودی ادامه داد: برای مشاوره انتخاب رشته دو زمان ۴۰ دقیقه‌ای برای داوطلبان با هزینه ۴۵۰ تومان هزار تومان در نظر گرفته شده که این مبلغ نسبت به استان‌های دیگر در پایین‌ترین سطح قرار دارند.

او از دیگر اقدامات برای مشاوره انتخاب رشته داوطلبان تماس با خط تلفنی ۱۵۷۰ ذکر کرد و افزود: این خط با حضور کارشناسان ۲۴ ساعت پاسخگوی سوالات داوطلبان و خانواده‌هاشان است.

داوودی از داوطلبان و خانواده‌هایشان خواست با توجه به بازار داغ انتخاب رشته و تبلیغات مراکز غیر مجاز با تعرفه‌های هنگفت و وعده‌های پوچ، از مراکز دارای مجوز برای انتخاب رشته تحصیلی استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.