سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اردوی پیشرفت علمی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اردوی پیشرفت علمی ویژه دانش آموزان نخبه هنرستانی تحت حمایت کمیته امداد کرمان با هدف ارتقای شاخص‌های علمی و فرهنگی آنان در حال برگزاری است.

ناصر عسکری نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم افتتاحیه  اردوی پیشرفت علمی ویژه دانش آموزان نخبه هنرستانی تحت حمایت کمیته امداد کرمان که با حضور مریم السادات طباطبایی سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، معاونین اشتغال و خودکفایی و امور فرهنگی کمیته امداد استان و جمعی از مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد، گفت: این اردو با همکاری موسسه نمکدان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه دور اول این اردو با حضور ۱۵۰ نفر از دانش آموزان پسر نخبه هنرستانی تحت حمایت به مدت ۳ روز برگزار شد، افزود: مرحله دوم این اردو نیز با حضور ۱۵۰ نفر از دانش آموزان دختر نخبه هنرستانی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در حال برگزاری است.

عسکری نژاد بیان کرد: در قالب این اردو آموزش‌هایی در زمینه افزایش و ارتقای شاخص‌های علمی به دانش آموزان ارائه و هم‌چنین معرفی آینده شغلی دانش آموزان و ایجاد انگیزه در آن‌ها  از سوی اساتید برتر انجام می‌شود.

او  افزود: حضور موثر دانش آموزان هنرستانی تحت حمایت در سطح اجتماع، کمک به افزایش مهارت آن‌ها در رشته‌های تخصصی خود و تضمین آینده شغلی این دانش آموزان از اهداف اصلی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: سعی کنید روش آموختن و دانش‌اندوزی را بدانید و از ظرفیت جوانی خود به‌خوبی استفاده کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.