سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۴۳ ورزشکار خراسان رضوی موفق به کسب مدال شدند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۴۴۳ ورزشکار استان طی ۲ سال اخیر در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ در رشته‌های مختلف شده‌اند.

علیرضا تاج فیروز سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همچنین طی همین مدت ۳۲۹ ورزشکار موفق به عضویت در تیم‌های ملی مختلف شده‌اند.

او با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزش در خراسان رضوی افزود: ۱۶۰ پروژه نیمه تمام ورزشی با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت اجرایی در استان وجود دارد که تکمیل آن‌ها بر اساس برآورد هزینه ها، نیازمند حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون ۴۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی در خراسان رضوی وجود دارد که ۵۰ مورد آن تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

تاج فیروز بیان کرد: این اداره کل در مدیریت جدید علاوه بر اولویت بیان شده، نگاه ویژه‌ای نیز به ورزش بانوان و همگانی کردن ورزش دارد و اقدامات فرهنگی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

او هیات‌های ورزشی را بازوان این اداره کل در مسیر پیاده سازی سیاست‌ها دانست و تصریح کرد: عملکرد هیات‌های ورزشی زیر ذربین قرار داشته و با هیات‌هایی که در وظایف خویش کوتاهی کنند، برخورد می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: هم اکنون ۵۱ هیات ورزشی در خراسان رضوی فعال است که ۲۴۶ هزار و ۶۹۵ ورزشکار سازمان یافته در آنجا مشغول فعالیت هستند.

برچسب ها: ورزشکاران ، کسب مدال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.