سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۲۰۰۰ نفر از دانشجویان خراسان رضوی به اردوهای جهادی

مسئول سازندگی و عملیات جهادی خراسان رضوی گفت: در تابستان امسال تعداد ۲۰۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان در قالب ۱۷ قرارگاه و ۶۰ گروه جهادی در مناطق محروم استان فعالیت کردند.

امیر سالاری مسئول سازندگی و عملیات جهادی خراسان رضوی با اشاره به استقبال دانشجویان از اردو‌های جهادی تابستان، گفت: در تابستان امسال حدود ۲۰۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان در قالب ۱۷ قرارگاه و ۶۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، پزشکی، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم استان فعالیت خواهند کرد.

او با ابراز خرسندی افزایش کمی حضور دانشجویان افزود: در تابستان امسال شاهد رشد ۳۰درصدی حضور دانشجویان در مناطق محروم بودیم.

مسئول سازندگی و عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان رضوی ادامه داد: با کمک گروه‌های جهادی به بیش از ۶۰ روستای محروم در ۱۶ شهرستان استان خدمات رسانی صورت میگیرد.

سالاری برگزاری با اشاره به اردو‌های جهادی تابستان را برخلاف سنت گذشته به صورت قرارگاه مستقل بیان کرد: سال گذشته برگزاری اردو‌های جهادی استان با محوریت قرارگاه مرکزی برگزار شد، اما امسال هر دانشگاه با تشکیل قرارگاه مستقل به انجام خدمات جهادی پرداختند.

او با برشمردن ویژگی‌های مثبت این رویداد تصریح کرد: گسترش خدمات در سطح کل استان و استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشجویان و همچنین میدان دادن به خود دانشجویان برلی برگزاری اردو‌های جهادی از جمله مزایای برگزاری این اردو‌ها در سال جاری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.