سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه روزانه خدمات گذرنامه به بیش از ۲هزار نفر از مردم استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از ارائه خدمات گذرنامه به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم این استان به‌صورت روزانه توسط اداره گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: از اوایل مردادماه امسال، بنا بر دستورالعمل‌های ابلاغی فراجا فعالیت صدور و تمدید گذرنامه و تمامی خدمات مربوط به آن توسط اداره گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در مرکز استان و شهرستان‌ها آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی و استقبال خیل عظیم عاشقان اباعبدالله (ع) برای شرکت در این راهپیمایی، با توجه به حجم بالای تقاضای شهروندان برای صدور و تمدید گذرنامه در این ایام، برای تسهیل در انجام امور مربوط به زائران اربعین حسینی، تمهیدات ویژه‌ای از سوی پلیس اندیشیده شد و در دست اقدام است.

موقوفه‌ای با اشاره به اینکه تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از مردم استان سمنان به‌صورت حضوری مراجعه و درخواست صدور گذرنامه داشتند، افزود: تعدادی از زائران از طریق سامانه «پلیس من» درخواست خود را ثبت کرده‌اند که در حال بررسی است و در ارتباط با تمدید گذرنامه نیز تاکنون حدود سه هزار گذرنامه تمدید و تحویل متقاضیان این سفر معنوی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.