سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت رشوه توسط برخی از عوامل شهرداری تهران در ارتباط با سدمعبر

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله دریافت رشوه توسط برخی از عوامل شهرداری در موضوع سدمعبر، ساخت‌وساز‌های غیرمجاز و ... پرداختند.

مهدی عباسی؛ رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به موضوع ساخت‌ساز‌های غیرمجاز و دریافت برخی رشوه‌ها اشاره کرد و گفت: اگر با این عوامل و ریشه‌ها برخورد نکنیم نمی‌توانیم در آینده موفق باشیم و نیاز است به این موارد توجه شود.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در فرایند برخورد با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز شاهد دریافت رشوه از برخی از عوامل شهرداری هستیم، گفت: اسناد و مدارک و فیلم‌های این موارد آماده است و ما در اختیار حراست شهرداری تهران قرار خواهیم داد و ان‌شاءالله برخورد قاطع صورت بگیرد.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نیز ضمن تایید تذکر مطرح شده از سوی عباسی گفت: بنده چندی پیش در منطقه ۱۸ با این موضوع روبرو شدم که گزارش آن را به شهردار منطقه ۱۸ دادم.

مهدی اقراریان؛ عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران نیز با اشاره به تذکرات مکرر خود در ارتباط با گلایه شهروندان و کسبه در ارتباط با شرایط نامناسب سد معبر در تهران گفت: در این ارتباط متاسفانه برخی از عوامل شهرداری تهران اقدام به دریافت رشوه می‌کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید با این عوامل و رشوه‌بگیران برخورد قاطع صورت بگیرد، تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد در مجموعه شهرداری قرار دارند که علاقه‌مند نیستند موضوع سد معبر جمع‌آوری شود.

نرجس سلیمانی؛ رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در جلسه امروز به سؤال خود از شهردار تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک در ارتباط با حوزه اتوبوسرانی اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه پاسخ‌هایی از سوی شهردار تهران و معاون حمل و نقل برای بنده ارسال شده، اما هیچ کدام از این پاسخ‌ها قانع‌کننده نبوده‌اند.

وی افزود: البته ما منتظر اول مهرماه آغاز سال تحصیلی و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
سد معبر در تمام شهرها معضل شده است مغازه داران با چیدن بساط در جلو مغآزه و دستفروشان در کنار پیاده روها و رانمدگان خودروهای فروشنده خصوصا میوه با جرات و جسارت و رانت و رشوه اقدام به بستن خیابات و بروز حوادث ترافیکی و ترافیک در خیانها میگردندو علت عدم برخورد نیز عنوان اینکه مقنن گفته جلو کاسبی را نگیرید مطرح میشود ،تجاوز به حقوق ملت برای کاسبی جرم نیست ؟
ناشناس
۰۵:۲۶ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
در سال‌های اخیر متوجه شدم برخی پرسنل شهرداری از بررسی مدارک و پاسخگویی به درخواست‌های قانونی مراجعین ناراحت می شوند. متاسفانه با کسانی که قانون را دور می‌زنند بیشتر همکاری می کنند و روی خوش نشان می دهند. این بازرسی و حراست که می گویند چه هست؟ چکار می کنند؟!!!...
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
تاریخ رو ورق نزنیم..آقای شهردار تصمیم دارند کار کنند.باتشویق و پشتیبانی حمایت کنیم.
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
آقای شهردار تلاش دارند این رشوه بازی جمع بشه.

همانند تخریب ساختمان غیرمجاز اخیر خودرشوه دهنده‌ها اگر نقره داغ باشند اثر خوبی داره.این کاسیان سیار بجز سدمعبر گرون فروشی .عرضه اجناس بنجول.فراراز مالیات واجاره مکان هیچ خاصیتی ندارند...مردم باید آگاه و خرید نکنند
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
آره درسته اما آخرش میبینی خودش رشوه گرفته...فکرمیکنی واسه چی اینقدر تند تند شهردار عوض میکنه چون فقط به امضاهاشون در موارده حساس و برای پاک کردن خلافهای قبلی نیاز داره و بعد از امضا سریع عوضش میکنه و مهمترین چیزی که مدنظرشه پوشاندن خلافهای شهرداران در زمان شهردار قبلی و خوده شهردار هستش.
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
درود بر شهردار تهران..نه خسته.پایدار باشید.
ممد
۰۹:۱۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
آخه بدبختی اینکه بنده خودم هزار بار دیدم اکثر مامورهای سد معبر شهرداری از مردم اخاذی می‌کنند نمونه بیشتر محدوده بازار پانزده خرداد صدرصد می‌گیرند خدا ریشه شونو در بیاره ۹۰ درصد شهرداری بخورن
ناشناس
۰۱:۵۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
فاسد ترین ارگان دولتی شهرداری ها و شورای شهر؟ چرا، چون ناظری بالا دست اینها نیست آ
ناشناس
۰۱:۴۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
راه حل گردشی کنید نیروها را
ناشناس
۲۳:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
کل شهر سازی مناطق مالک میره داخل ابدارخانه پول میزاره خدمه میبرن میدن انطرف مهندس اپارتمان ۱۰۰ متری را ۱۰۵ متر مینویسند
همین را میفروشند خلق الله
یک مستمری بگیر
۲۲:۴۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
ا رشوه گرفتن پرسنل شهرداری چیز غیر عادی است ؟
اسدی
۰۱:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
نه والله نه بلا !!!
ناشناس
۱۷:۲۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
مامورین سدمعبرخودشان معضل بزرگی هستندلطفابرای درامان ماندن ازنفرین های مردم این واحدشهرداری رامنحل کنید
ناشناس
۱۷:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
شما توی شهرداری دنبال کسانی بگردید که رشوه نمی گیرن.....
..
اسدی
۰۱:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
گشتم نبود !!!نگرد که نیست
فرزاد
۱۶:۲۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
شهرداری و رشوه دروغه
آرام
۱۴:۲۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
شما از شهر قدس بيخ گوش تهران خبر نداريد ميوه فروشها به بهانه دو متر مغازشون پياده رو را بند اوردن كه هيچ دو باند از سه باند سى مترى شورا را هم مى بندن ساختمان هاى غير مجاز با ستونهاى پاكتى تكه تكه به هم چسبيده ٥&٦طبقه اى ، رشوه هاى كه مامورين شهردارى مى خورند بابت خيابان كه اجاره مى دن
رضا
۱۴:۱۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
نگو‌‌ که نمی دانستید که آدم خنده اش می گیرد کار از رشوه گذشته سبزه میدان رو شهرداریها ۲۴ میلیارد تومان به دستفروشها اجاره دادند امسال
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
فاسد ترین ارگان کشور شهرداری ست،همین ساخت و ساز خلازیر تا سبیل گشتی های شهرداری چرب نشه محاله یه طبقه ساختمان بالا بره
ناشناس
۱۰:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
مقصر اصلی مردمن که از اینا خرید میکنن و باعث ازدیاد اینا میشن
امیر دانا
۱۳:۰۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
واقعا دمت گرم..زدی تو خال
فلفل
۱۰:۲۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
شهرداری خود بزرگترین متخلف در این کشور است. رشوه می‌گیرد و اجازه ساخت طبقه اضافه می‌دهد. بعد که همسایه ها شکایت می‌کنند پرونده را به کمیسیون ماده صد می‌فرستند. و مالک ساختمان را جریمه می‌کنند که باز ‌پول به جیب شهرداری می‌رود!!! البته طرف یک طبقه اضافه ساخته و چند ده میلیارد تومان سود کرده ! و مثلا ۱۰۰ میلیون جریمه ماده ۱۰۰ به شهرداری می‌پردازد! که نسبت به سود نجومی اش ،رقمی به حساب نمی آید.
این وسط، عواملی در شهرداری دهها میلیون رشوه گرفته اند ،مبلغی هم از طریق جریمه ماده صد قانونا!!!! به شهرداری می‌رسد که صرف اضافه کار !!! جناب شهردار و معاونان می‌شود! مالک متخلف نیز چند میلیارد به جیب زده ! همسایه هم نور و فضایش از بین رفته و ملکش افت شدید قیمت پیدا می‌کندو صدها میلیون و گاه چند میلیارد متضرر میشود!داین روند سالهاست ادامه دارد! ضمنا حقوق اعضا شورای شهر نیز،از همین درآمدهای شهرداری ها تامین می‌شود! بسیار جالب است !!
هر روز شکر میکنم که خدا به من لطف فرموده و محل کارم جایی نیست که حقوق حرام و نجس دریافت کنم . الحمد لله.
ناشناس
۰۵:۳۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
در حدود ۳۰ سال گذشته تابحال ندیدم ماده صد جریمه کند. شما اگر مستندی دارید ارائه کنید.
ماده صد ۹۹٪ تخلفات را تخریب می دهد اما کمسیونهای کذایی داخل مناطق شهرداری غیرقانونی رای تخریب را تبدیل به جریمه میکنند!!...