سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهضت آسفالت مدارس تا شروع سال تحصیلی فعال می‌گردد

فرماندار البرز گفت: با نظارت آموزش و پرورش نهضت آسفالت مدارس تا شروع سال تحصیلی فعال می‌گردد.

 مصطفی غفوری فرماندار البرز در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: باید با هم افزایی همه دستگاه‌ها شرایط را برای آغاز سال تحصیلی مهیا کنیم، شهرداری‌ها، راهداری و بنیاد مسکن این آمادگی را دارند که در خصوص آماده سازی و اجرای آسفالت مدارس به صورت فوق‌العاده اقدام کنند و با نظارت آموزش و پرورش نهضت آسفالت مدارس تا شروع سال تحصیلی فعال می‌گردد.

غفوری افزود: حضور فرهنگیان و دانش آموزان در ایام غدیر و محرم که جلوه خاصی برای عموم داشت، نشان داد که می‌توان از ظرفیت‌های آموزش و پرورش و جامعه دانش آموزی شهرستان به نحو احسن استفاده کرد و در مسیر درست تبیین مفاهیم و فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: رویداد‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی در شهرستان برگزار شده که نتایج بسیار خوبی را به ارمغان گذاشته است، یکی از این رویداد‌ها که ظرفیت بسیار مطلوبی در جهت تحقق اهداف فرهنگی کشور دارد و استفاده هدفمند برای حضور دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان را دارد، نمایش آئینی محیطی تنهاترین مسیر می‌باشد که در مهرگان برگزار می‌شود و جا دارد از زحمات و کوشش‌های شبانه روزی عوامل برگزاری و دستگاه‌های کمک کننده تقدیر شود.

 غفوری اضافه کرد: در خصوص فضاسازی‌های مناسب و مورد تأیید آموزش و پرورش در داخل و خارج مدارس، شهرداری با تعامل ورود کنند که البته همیشه در این زمینه همکاری شده، ولی با توجه به هدف گیری دشمن به حوزه دانش آموزی باید امسال اهتمام ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشت.

وی تأکید کرد: صاحبان صنایع این آمادگی و تمایل را دارند که در حوزه مدرسه سازی و کمک به تأمین سرانه‌های آموزشی شهرستان همکاری کنند و پیگیری‌ها جهت تحقق این موضوع همواره صورت می‌گیرد.

در این جلسه برنامه ملی بازگشایی مدارس با شعار معلم تمدن ساز، مدرسه اثر بخش و ایران قوی، برگزاری دوره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و زیست عفیفانه، نیازسنجی زمین برای مسکن فرهنگیان، ملزومات مورد نیاز برای تعمیر و تجهیز مدارس و استفاده از ظرفیت‌های صنعتی و مردمی شهرستان در راستای توسعه مدارس مورد بررسی قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.