سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۴ ساعته شدن فعالیت مرز سومار برای تردد تجاری و مواکب

فرمانده قرارگاه اربعین استان کرمانشاه از ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرز سومار برای تردد تجاری و مواکب خدمات رسانی به زوار اربعین در عراق خبر داد.

علی شعبانی فرمانده قرارگاه اربعین استان کرمانشاه هنگام بازدید از زیرساخت‌های مرز خسروی گفت: امروز و در جریان بازدید مشترک سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و استاندار دیاله عراق موفق شدیم موافقت ۲۴ ساعته شدن تردد از مرز سومار را بگیریم بنابراین تردد مواکب و بخش تجاری تسهیل و شبانه روزی شد.

وی اظهار کرد: با تلاش جهادی همه‌ی ستاد اربعین استان کرمانشاه، نیرو‌های راهداری، انتظامی و تمامی حوزه‌های عتبات و کمیته‌های ۱۸ گانه زحمات در مرز خسروی به ثمر نشسته و نتیجه آن در این پایانه مرزی و مسیر‌های منتهی به مرز مشهود است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: مشکلات و نواقص سال گذشته در مرز برطرف شده و شاهد گسترش سایبان‌ها به طول ۱۲ هزار متر مجهز به مه پاش برای خنک کردن زائران هستیم ضمن اینکه دروازه ورود و خروج مرز تعریض و گیت‌ها (خروجی) افزایش یافته است و تا ۴۸ ساعت آینده گیت‌های طرف عراقی کاملا آماده و پنجشنبه آینده شاهد افتتاح رسمی مرز خسروی خواهیم بود.

وی ادامه داد: تمام این امکانات برای این است که زائران بتوانند سفر راحت از مرز خسروی داشته باشند و به عنوان مبلغی برای مرز خسروی و استان کرمانشاه عمل کنند از دیگر سو معتقدیم بهترین مرز برای تردد زوار در قصرشیرین است.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: هم اکنون در مرز خسروی روزانه افزون بر ۲ هزار نفر تردد زائر داریم و هرچه به ایام اربعین نزدیک می‌شویم بر تعداد زوار اضافه می‌شود.

محمد نجفی افزود: به سبب افزایش امکانات و گیت‌ها هم اکنون تردد زوار از مرز خسروی بدون هیچ گونه معطلی انجام می‌شود ضمن اینکه در خصوص حمل و نقل با طرف عراقی هماهنگی لازم صورت گرفته تا زائران مشکلی نداشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.