سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۴۶۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد چهارمحال و بختیاری

در حال حاضر ۴۶۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد چهارمحال و بختیاری فعال هستند.

محمدرضا مظاهری مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در نشست خبری به مناسبت روز جهانی مسجد با اشاره به اینکه ۴۶۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعال است، گفت: هم اکنون ۷۰ درصد این کانون‌ها در روستا‌ها فعال هستند.

وی افزود: بیش از ۶۷ هزار نفر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان عضویت دارند و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری تعریف شده است و در سامانه بچه‌های مسجد اطلاعات آن‌ها ثبت شده است.


بیشتر بخوانید


مظاهری با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۲۶ کتابخانه مسجدی فعال است، اضافه کرد: سه خانه دیجیتال زیر مجموعه کانون فرهنگی مساجد در شهر‌های سامان، بروجن و شهرکرد فعال است.

وی از اجرای طرح مسجد، کانون نشاط برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با همکاری کانون فرهنگی مساجد و آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: این طرح در ۳۰۰ کانون فرهنگی و هنری استان با ۱۱۰ عنوان برنامه از اول تابستان فعال شده و تا پایان فصل تابستان فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

مظاهری اظهار کرد: هم‌اکنون طرح هر مسجد یک پایگاه فرهنگی در ۱۵۰ مسجد استان برگزار شده و توسعه این طرح در کل استان در دستور کار قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.