سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۳ درصد باشگاه‌های ورزشی گناباد بدون مجوز هستند

فقط ۱۷ درصد از مجموع ۴۵ باشگاه ورزشی شهرستان گناباد در استان خراسان رضوی دارای مجوز فعالیت اند و ۸۳ درصد مابقی بدون مجوز هستند.

علی اصغر اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: از مجموع ۴۵ باشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان گناباد هشت باشگاه تاکنون برای دریافت مجوز اقدام کردند و مجوز برای آن‌ها صادر شده و متصدیان بقیه باشگاه‌ها اقدام نخست برای اخذ مجوز را انجام داده اند و مدارک این باشگاه‌ها در دست بررسی است.

او افزود: با پیگیری‌های انجام شده متصدیان حدود ۴۰ باشگاه ورزشی برای اخذ مجوز اقدام کردند و با اخذ مجوز تمامی باشگاه‌ها این مشکلات کاهش می‌یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد ادامه داد: بعد از اخذ مجوز باشگاه‌های ورزشی صلاحیت موسسان و مدیران داخلی بررسی و امکان تایید صلاحیت مربیان رشته‌های ورزشی به تفکیک ورزش‌های بانوان و مردان در راستای قوانین انجام می‌شود و در مجموع خانواده‌ها با دلگرمی بیشتری به ورزش می‌پردازند.

اکبری بیان کرد: فعالیت باشگاه‌های ورزشی غیرمجاز آسیب‌های زیادی برای ورزشکاران به دنبال دارد و در صورت بروز اتفاق و حادثه‌ای برای ورزشکاران، مشکلاتی برای فعالان این بخش ایجاد می‌شود.

او افزایش نظارت و ساماندهی باشگاه‌های ورزشی را رویکرد مهم اداره ورزش و جوانان گناباد ذکر کرد و از متصدیان این باشگاه‌ها خواست که از طریق مسئولان ذیربط مجوز لازم را بگیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد تاکید کرد: فعالیت باشگاه ها، منوط به اخذ مجوز و صدور پروانه فعالیت قانونی است و طبق قانون هر فعالیت ورزشی که در منطقه انجام می‌شود باید زیر نظر اداره ورزش و جوانان باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.