سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احیای سه کد رشته هنری در دانشکده فارسان

در سال تحصیلی جدید رشته‌های هنری حذف شده از دانشکده فارسان به دفترچه انتخاب رشته اضافه شد.

گرشاسب ریگی رئیس دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان از احیای سه کد رشته هنری این دانشکده برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: علاوه‌بر آن یک کد رشته در مقطع کارشناسی حفظ و یک کد رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد به مجموع کدرشته‌های هنری دانشکده اضافه شد.

وی افزود: بنا بر دلایلی طی سال‌های گذشته سه کد رشته فرش، صنایع دستی و ارتباط تصویری از کد رشته‌های این دانشکده حذف شد بطوری که پارسال دانشجوی جدیدی در رشته‌های هنری دانشکده پذیرش نشد.


بیشتر بخوانید


ریگی ادامه داد: دانشجویان مجاز به انتخاب رشته در رشته‌های هنری می‌توانند برای سال تحصیلی جدید در رشته‌های ارتباط تصویری، فرش و نقاشی در مقطع کارشناسی و در رشته صنایع دستی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان انتخاب رشته کنند.

وی اضافه کرد: این دانشکده علاوه‌بر پنج کد رشته هنری در رشته‌های فقه و حقوق اسلامی و علوم سیاسی نیز همچون سال‌های گذشته دانشجو می‌پذیرد.

ریگی با بیان اینکه در هریک از کد رشته‌های دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان، ۳۵ نفر مرد و زن پذیرش می‌شود، اظهار کرد: براین اساس تعداد دانشجویان این دانشکده از ۴۷۰ نفر در سال تحصیلی جدید به حدود ۷۰۰ دانشجو افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد فارغ‌التحصیلان دانشکده هنر و علوم انسانی شهرستان فارسان مشغول به فعالیت هستند، تاکید کرد: ماهیت رشته‌ها و شرایط آموزشی و کارگاهی دانشکده سبب شده تا افراد کارآفرین و فعال در این فضا پرورش پیدا کرده و پس از فارغ‌التحصیلی مشغول به کار شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.