سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۰ طرح عمرانی در تاکستان به بهره برداری می‌رسد

سرپرست فرمانداری تاکستان گفت: این شهرستان در هفته دولت میزبان افتتاح و بهره برداری از ۹۰ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با یک هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار خواهد بود.

سیدجمال حسینی سرپرست فرمانداری تاکستان ضمن بیان این مطلب که محور فعالیت‌های دولت سیزدهم شفافیت و صداقت است،گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است تا مردم از خدمات انجام شده در دستگاه‌های دولتی مطلع شوند.

وی ادامه داد: ارتقای اعتماد مردم نسبت به نظام و دولت و افزایش سطح مشارکت‌های اجتماعی از جمله مهمترین اهداف محوری برنامه‌های هفته دولت در سال ۱۴۰۲ به شمار می‌رود.

حسینی با اشاره به اینکه ۹۰ پروژه قابل افتتاح در این شهرستان زمینه اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر را در سطح این شهرستان فراهم می‌آورد، تصریح کرد: امسال و در هفته دولت طبق سال‌های گذشته طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در سطح شهرستان تاکستان آماده بهره برداری و کلنگ زنی هستند و این این موضوع بیانگر ادامه خدمت رسانی نظام جمهوری اسلامی و دولت به مردم است.

این مسوول ادامه داد: طرح‌های مورد بهره برداری شامل احداث بلوار شهدای تاکستان، احداث ترانس، سرخط و شبکه فشار ضعیف و متوسط، پروژه‌های برق رسانی، افتتاح آموزشگاه شهید عبدالله طاهرخانی و شهید نامدار رحمانی، خرید و نصب دستگاه ام آر آی و احداث ساختمان این مرکز و اجرای سامانه‌های روشنایی کمربندی تاکستان است.

شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.

برچسب ها: هفته دولت ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.