سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سیرجان در بازدید از منطقه گل گهر:

حمایت از تولید و اشتغال از اولویت‌های مهم شهرستان است

فرماندار سیرجان و هیئت همراه از پروژه‌های درحال احداث شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت چشمگیر این پروژه‌ها قرار گرفتند.

علی یعقوبی پور در این آیین حمایت از شرکت‌های معدنی و صنعتی را از اولویت‌های مهم شهرستان برشمرد و اظهار داشت: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم و رشد تولید، می‌کوشیم تا با حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های معدنی و صنعتی ضمن بهره وری حداکثری از معادن، زمینه اشتغال بیشتر جوانان شهرستان را فراهم کنیم.

فرماندار سیرجان با بیان اینکه بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان، به صورت مستمر و با هدف حمایت و رفع موانع تولید در دستور کار است، تصریح کرد: پتانسیل‌های خوبی در شهرستان هم در بحث معدن و هم در بحث صنعت وجود دارد که در صورت حمایت و توجه بیشتر می‌توانیم زنجیره تولید را برای اشتغالزایی در مجموعه فولاد کامل و با تولید بیشتر، منافع بیشتری را برای مردم ایجاد کنیم.

او افزود: شرکت ماهان سیرجان نیز به عنوان یک شرکت کاملاً خصوصی با سرمایه گذاری مناسب و مدیریت خوب توانسته در کنار شرکت‌های بزرگ منطقه قرار بگیرد و کار‌های ارزشمندی را در سیرجان رقم زده است.

مهدی بهرامی مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان در این بازدید ضمن تشریح روند اجرای پروژه‌های درحال احداث این شرکت، گفت: پروژه احداث واحد خردایش پیش فرآوری و کوبینگ خشک به ظرفیت ۵ میلیون تن با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

او با اشاره به اینکه دو پروژه احداث کارخانه کنسانتره و گندله سازی هر کدام به ظرفیت ۲/۵ میلیون تن در سال از دیگر پروژه‌های این شرکت است، افزود: سه پروژه صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۱۴ هزار میلیارد را در سیرجان آعاز کرده ایم و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

بهرامی ضمن قدردانی از حمایت و همراهی فرماندار سیرجان و مجموعه ادارات شهرستان گفت: در بحث سرمایه گذاری مشکلات زیادی وجود دارد؛ اما با حمایت و همکاری مسئولان شهرستان این موانع برطرف خواهند شد.

بر اساس این گزارش، فرماندار سیرجان ضمن حضور در نشست صمیمانه با مدیران این شرکت، به بررسی مسائل و مشکلات این مجموعه پرداخت و در پایان از روند اجرای پروژه گندله سازی، سنگ شکن و کارخانه تولید کنسانتره آهن، تجهیز کارگاه‌ها و ساختمان اداری، اتاق برق و کنترل خطوط خردایش و معدن شماره ۵ گل گهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ساخت این پروژه‌ها قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.