سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول موکب‌های استان یزد در کشور عراق:

پرپایی ۶۰ موکب  پذیرایی در کربلا/ پنج هزار یزدی به زائران خدمت رسانی می‌کنند

مشهدی‌بافان گفت: یزدی‌ها با برپایی ۶۰ موکب در کربلا، روزانه از ۱۲ هزار زائر پذیرایی می‌کنند.

کاظم مشهدی‌بافان مسئول موکب‌های استان یزد در کشور عراق در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ایام پیاده روی اربعین، یزدی ها  با پرپایی ۶۰ موکب  و با کمک پنج  هزار خدمه  از استان یزد  با امکانات  مختلف روزانه از هزار تا  ۱۲ هزار زائر پذیرایی می کنند.

او با اشاره به امکانات رفاحی در مسیر زائران افزود:  این موکب ها  دارای دو بخش مجزا برای آقایان و بانوان و دارای استراحتگاه و سرویس بهداشتی و .... است.

مشهدی‌بافان با اشاره به تامین مواد غذایی موکب‌ها ادامه داد: در حال حاضر ۳۵۰ کامیون مواد غذایی شامل برنج، گوشت، حبوبات، آرد، آب معدنی، وسایل بهداشتی و فرش به کربلا ارسال شده است.

مسئول موکب‌های استان یزد در کشور عراق اظهار داشت: تمام فعالیت‌های خادمان ابا عبد الله الحسین (ع) در ایام اربعین در عراق به همت مردم و بدون بودجه‌های دولتی صورت انجام می‌شود و این نشان دهنده عشق عمیق یزدی‌ها به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

مشهدی‌بافان  افزود: خدمت‌رسانی موکب‌های استان به زائران حسینی از ۳۱ مرداد ماه مصادف با پنجم صفر آغاز می‌شود و تا ۲۴ صفر در عراق ادامه دارد اما این پذیرایی با توجه حضور زائران تا پایان صفر تداوم خواهد داشت.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.