سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۶/۹ درصدی نرخ بیکاری استان در بهار امسال

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ بیکاری استان در تابستان ۱۴۰۰، ۱۰/۲ درصد بوده و در بهار امسال به ۶/۹ درصد کاهش یافت.

شریف پور  افزود: در تابستان ۱۴۰۰ میانگین نرخ بیکاری کل کشور ۹/۶ درصد بوده و در بهار امسال به ۸/۲ درصد کاهش یافت. 

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان به شاخص بهبود فضای کسب و کار در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: در خصوص پاسخگویی به موقع ارباب رجوع، دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد پس از ایلام رتبه دوم را کسب کرد.


وی در خصوص طرح بهبود فضای کسب و کار استان اضافه کرد: دستگاه‌ها روزانه مورد رصد قرار گرفته و نماینده‌ای از رسانه‌ها به عنوان همیار مردمی در این طرح حضور پیدا می‌کنند.


شریف پور به رشد ۱۰۳ درصدی اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۹۹، اعتبار تخصیص یافته برای طرح‌های عمرانی استان ۴۷۷ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۱، میزان این اعتبارات به ۹۷۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.


وی با بیان اینکه ۹۵ درصد اعتبارات سال ۱۴۰۱ به صورت نقد تخصیص یافت، افزود: از ۹۱۴ میلیارد تومان اعتبار استان فقط ۵۷ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه بود.


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱، از ۹۷۰ میلیارد تومان اعتبار استان فقط ۵۷ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه بوده، و بیشتر اعتبارات به صورت نقد تخصیص یافته، در حالی که در سال ۱۴۰۰، ۷۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات به صورت اسناد خزانه جذب شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۲ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
چرته میگه چرت نگو