سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول حرکت‌های جهادی کرمان خبر داد:

راه اندازی ۲۰ موکب به همت گروه‌های جهادی کرمان

تقی زاده گفت: تا به امروز، ۲۰ موکب به همت گروه‌های جهادی این استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین راه اندازی شده است که این آمار افزایش می یابد.

مهدی تقی زاده مسئول حرکت‌های جهادی استان کرمان با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حقیقتا بزرگ‌ترین نماد همبستگی شیعیان و یک حادثه بی نظیر است، گفت: گروه‌های جهادی در تمامی عرصه‌هایی که نام مردم درمیان است حاضر بوده و آماده خدمت رسانی می‌باشند.

او افزود: امسال نیز مانند سال‌های قبل، گروه‌های جهادی به منظور خدمت رسانی به زائران به میدان آمده اند.

تقی زاده بیان داشت: گروه‌های جهادی و جهادگران بسیج سازندگی از کرمان تا کربلای معلا در موکب‌ها آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

او بیان داشت: یک درمانگاه صحرایی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این ایام به منظور ارائه خدمات دایر می‌شود.

تقی زاده گفت: گروه‌های جهادی با راه اندازی موکب‌هایی از مرز ایران تا کربلا از ابتدای پیاده روی تا آخرین روزی که زئران در عراق حضور دارند آماده خدمت رسانی هستند.

مسئول حرکت‌های جهادی استان کرمان افزود: طبق آمار تا به امروز تعداد ۲۰ موکب به همت گروه‌های جهادی راه اندازی و احتمال افزایش موکب‌ها در سطح استان برای ارائه خدمات به زائران است و تعدادی از گروه‌های جهادی نیز در حال پیگیری امور برای راه اندازی موکب هستند.

او تصریح کرد: خدمات قابل ارائه به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) شامل اسکان، پذیرایی، راه اندازی درمانگاه، ارائه خدمات بهداشت و درمان و خدماتی چون: نانوایی، کفاشی، تعمیرات وسایل و لوازم زائران و در بحث فرهنگی حضور روحانیون جهادی در موکب‌ها، برپایی نماز جماعت، نقشه مسیر و موکب‌هایی که قابلیت اسکان دارند، است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.