سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پیش فروش قطارهای تهران _کربلا

پیش فروش بلیت قطارهای تهران_ کربلا و همچین قطارهای فوق العاده برای مسیرهای خرمشهر از امروز آغاز شد.

پیش فروش بلیت قطارهای تهران_ کربلا  آغاز شد.

همچنین به گفته میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن علاوه بر پیش فروش بلیت قطارهای تهران _ کربلا پیش فروش قطارهای فوق‌العاده اربعین نیز از امروز  به صورت اینترنتی عرضه می‌شود و امکان افزایش ناوگان برای اربعین نیز داریم.

او می‌گوید: قیمت بلیت قطار ۴ تخته ۴ ستاره از تهران به خرمشهر ۳۹۰ هزار تومان است که کمتر از نصف قیمت بلیت اتوبوس تهران-خرمشهر است.

صالحی بیان کرد: زائرانی که در ایستگاه راه‌آهن خرمشهر باشند از آنجا تا نقطه صفر مرزی در شلمچه ۲۴ ساعته به صورت رایگان جابه‌جا می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: قطارهای فوق العاده برای ایام اربعین درنظر گرفته‌ایم، در هفته های منتهی به اربعین افزایش دو برابری قطارها در مسیر تهران-خرمشهر خواهیم داشت و در هفته منتهی به اربعین با افزایش ۳ برابری قطارها، به زوار خدمت‌رسانی کنیم.

صالحی گفت: همچنین از تهران به کرمانشاه، شلمچه وخرمشهر سرویس‌رسانی داریم، از شهرهای دیگر هم قطارهای فوق العاده مستقیم داریم، از مبادی زاهدان، کرمان و یزد به خرمشهر به صورت مستقیم قطار فوق‌العاده رفت و برگشت خواهیم داشت.

براساس این گزارش حرکت قطارهای تهران کربلا از سه شنبه ۳۱ مرداد آغاز شده و اولین قطار بازگشت از کربلا هم ۷ شهریور ماه است.

گفتنی قیمت بلیت قطار ترکیبی  تهران_ کربلا از ۹۶۰ هزار تومان آغاز و تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان متناسب با نوع صندلی و واگن قیمت گذاری شده است.

برچسب ها: حمل ونقل ، قطار کربلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
بهی
۱۰:۲۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
و خیر راه اندازی نشه
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
خبری نیست گویی دستهایی درصددمشکل آفرینی هستند
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
اصلا کسی بفکر زاعرنیست.مردم بداینکه گذرنامه زیارتی گرفتن مهر موقت زده شد اول شرایط وام را سخت کردن تا وقتش گذشت شرایط آسان شد.الان هم دینار را فکر میکنند چطوری ملت را اذیت کنند.یکم از ملت و دولت عراق یاد بگیرین که زوار امام حسین ارزش داره کمک نمیکنید حداقل مشکل تراشی نکنید
درهم و ورهم
۱۰:۵۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
یک نفر نیومد سرراست توضیح بده که ما چطور باید بلیت بخریم آیا بلیط تهران کربلا یکسره فروخته میشه یانه تیکه تیکه باید خرید یعنی تهران خرمشهر و بعد بصره کربلا ؟! اینقدر مردم رو سردرگم نکنید
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
سلام عزیز بلیط از مبدا تهران تا خرمشهر چهار تخته می خرید با هزینه مصوب بعد از مرز شلمچه تا بصره با اتوبوس تدارک دیده شده می روید تا راه آهن بصره و سوار قطار اتوبوسی بصره کربلا می شوید با نرخ مصوب
123
۱۴:۱۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
فعلا که سایت باز نمیشه . کسی میدونه کی باز میشه؟