سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دفتر نمایندگی جامعه نابینایان استان یزد در اردکان

با حضور فرماندار اردکان، اعضای دفتر مرکزی جامعه نابینایان استان یزد و تعدادی از مسئولان شهرستان، دفتر نمایندگی جامعه نابینایان استان یزد در اردکان افتتاح شد.

حسین سبزواری فرماندار اردکان در مراسم  افتتاح دفتر نمایندگی جامعه نابینایان اردکان گفت: ایجاد فرصت‌های مناسب اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و همراهی در تأمین تجهیزات توانبخشی، یکی از اولویت‌های دولت است.

او با تاکید بر اهداف اصلی این دفتر، بهره برداری همه جانبه از امکانات موجود، ارتقاء توانایی‌های جسمی و فکری نابینایان،کم بینایان، شناسایی استعداد‌ها و توانمندی‌های نابینایان برای اشتغال ضروری دانست. 

سبزواری با اشاره به مفاخر عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی و ورزشی که با وجود معلولیت‌های جسمی برای این مملکت افتخار آفرینی کردند، از تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها خواست تا در راستای ایجاد زمینه‌های رشد و شکوفایی استعداد‌های این قشر از شهروندان و ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی این عزیزان بیش از پیش همت گمارند. 

جمال پایدار رئیس بهزیستی اردکان گفت: جمعیت معلولان شهرستان اردکان ۱۳۷۲ است که از این میان ۳۱۹ نفر، نابینا و کم بینا هستند. 

او افزود: در حال حاضر ۶ موسسه و ۱۳ مرکز در شهرستان در حوزه توانبخشی و ارائه خدمات به معلولان تحت نظارت بهزیستی اردکان در حال فعالیت می‌باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.