سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهکار داوطلبانی که نمی‌توانند در سایت سنجش اعتراض خود را ثبت کنند، چیست؟

مدیر بخش آزمون سازمان سنجش گفت: اگر برخی داوطلبان کنکور برای ثبت اعتراض دسترسی به سایت نداشتند می‌توانند اعتراضات را به سازمان سنجش پست کنند.

مختار ترابی،مدیر بخش آزمون سازمان سنجش با بیان این که تاکنون هیچ سوالی از خود سازمان لو نرفته و امسال نیز هیچ اتفاقی رخ نداد، گفت: اگر کسی با تخلف راه پیدا کند و محرزشود، برخورد جدی خواهد شد؛ در حال حاضر چند نفری که تخلفشان در کنکور مشخص شده شناسایی و برخورد‌های لازم با آن‌ها شده است.

وی با بیان این که هیچ اعتراضی ثبت شده در سامانه بررسی نخواهد ماند و شایعه‌هایی مبنی بر عدم رسیدگی همگی کذب است، گفت: وظیفه ذاتی ما حفظ حقوق داوطلبان است و تمام تلاش در راستای این است تا حق کسی ضایع نشود.

ترابی با تاکید بر این که داوطلبان کنکور اعتراضات خود را ثبت کنند، گفت: اگر برخی داوطلبان دسترسی به سایت نداشتند می‌توانند اعتراضات خود را به سازمان سنجش پست کنند. سازمان سنجش یک سازمان همیشه حامی داوطلبان و دانش آموزان برای حفظ حق و حقوق آن‌ها است.

مدیر بخش آزمون سازمان سنجش با اشاره بر این که دو مرحله‌ای شدن کنکور کار کارشناسی شده‌ای است که قطعاً که به نفع دانش‌آموزان است، توضیح داد: اگر در این مورد هم داوطلبان و والدین سوالی داشته باشند به نفع داوطلبان است، زیرا این کار برای سازمان سنجش چیزی جز هزینه ندارد.

ترابی گفت: لورفتن سوال در سال گذشته هم از یکی از مدارس اتفاق افتاد و به هیچ وجه از سوی سازمان سنجش و طراحان چاپخانه لو نرفته بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.