سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اندیمشک در ایام اربعین بیش از ۵هزار خادم افتخاری دارد

مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات اندیمشک گفت: در ایام اربعین حسینی بیش از پنج هزار برادر و خواهر به عنوان خادم افتخاری مواکب به خدمت‌رسانی به زائران می‌پردازند.  

حسن دهقان مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات اندیمشک با بیان اینکه امام حسین (ع) تنها راه نجات محسوب می‌شود و قرار گرفتن در این مسیر نورانی، توفیق بزرگی است، گفت: خداوند سبحان به مردم اندیمشک منت گذاشته چرا که در مسیر حرکت میلیونی زائران اربعین حسینی قرار گرفته‌اند تا هر سال میزبان سیل عظیم این عاشقان و دلدادگان در دروازه کربلای خوزستان باشند.

او گفت: اندیمشک به عنوان ورودی ۳ پایانه مرزی مهران، چذابه و شلمچه فرصتی دارد تا ۵ هزار از مردم ولایتمدار و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) این شهرستان، به عنوان خادم افتخاری مواکب میزبان خوبی برای زائران حرم سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) باشند.

 مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اندیمشک می گوید : مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس با میزبانی از رزمندگان و دلاورمردان هشت سال جنگ تحمیلی، کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند و امروز هم توفیق و افتخار میزبانی از زوار حضرت سیدالشهدا (ع) را دارند.

به گفته دهقان، امسال بیش از ۱۰۰ موکب جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک اعلام آمادگی کرده‌اند و یک موکب هم در کربلا برپا خواهد شد.

او ادامه داد: با برنامه‌ریزی، وحدت و همدلی بین مسئولان و مردم و همچنین استفاده از تمام ظرفیت‌ها، اندیمشک آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.