سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندخبرنگار کرمانشاه؛

روند کند ساخت و ساز مسکن ملی سراج صدای متقاضیان را درآورد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از روند کند پیشرفت ساخت و ساز مسکن ملی سراج در شهر کرمانشاه گلایه کرد.

اجرای طرح مسکن ملی بسیاری از افراد را به خانه دار شدن امیدوار کرد تا آرزوی بسیاری از افراد تحقق یابد. اما با این وجود بسیاری از افرادی هستند که همچنان با مشکلاتی نظیر تاخیر در تحویل مسکن دست و پنجه نرم می‌کنند.
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از روند کند اجرایی شدن پروژه مسکن ملی سراج در شهر کرمانشاه ابراز نگرانی کرده و خواستار رسیدگی به این مشکل شده است.

متن پیام شهروندخبرنگار 

باسلام بنده از برج ۹ سال ۱۴۰۱ تا به الان ۱۶۰ میلیون بابت مسکن ملی سراج فاز ۱ در شهرستان کرمانشاه واریز کردم یعنی هرسه ماه ۴۰ میلیون واریز کردیم، اما هیچ پیشرفتی حاصل نشده است. درضمن وام ۵۵۰ میلیونی هم معلوم نیست چه زمنی پرداخت می‌کنند. لطفا پیگیری و اطلاع رسانی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
ایا هنوز پیگیر هستیدبا عرض سلام
احتراماً همانگونه که مستحضرید در رشته تأسیسات مکانیکی در مقطع کارشناسی، هر دو گرایش مکانیک جامدات و مکانیک سیالات می‌توانند برای کسب پروانه اشتغال پایه۳ در آزمون نظام مهندسی ساختمان شرکت کنند. با این تفاوت که قبل از سال ۹۶ فارغ‌التحصیلان گرایش سیالات اگر در آزمون قبول می‌شدند (کسب حداقل ۵۰ نمره آزمون) و حداقل سه سال سابقه کار پس از اخذ مدرک تحصیلی داشتند پروانه اشتغال اصلی اخذ نموده و می‌توانستند طراحی و نظارت ساختمان‌ها را انجام دهند ولی به فارغ‌التحصیلان گرایش جامدات پس از قبولی در آزمون، مدرک مرتبط تعلق می‌گرفت و فقط می‌توانستند نظارت ساختمان‌ها را انجام دهند.
قبلاً این امکان برای اینگونه مهندسان فراهم بود که با گذراندن چند واحد درسی (توربو ماشین، انتقال حرارت۲، تهویه مطبوع، سیستم‌های انتقال آب و تبرید به تشخیص کمیته هم‌ارزی) در یکی از دانشگاه‌ها، مدرک اصلی بگیرند که از سال ۹۲ این امکان از مهندسین مکانیک جامدات سلب شد.
از طرف دیگر در سال ۱۳۹۰ گرایش‌های جامدات و سیالات در مهندسی مکانیک حذف شد و عملاً تمام فارغ‌التحصیلان مهندسی مکانیک با شرکت در دو آزمون جداگانه طراحی و نظارت، در صورت قبولی مجاز به اخذ هر دو پروانه می‌باشند. لذا به نظر می‌رسد فارغ‌التحصیلان گرایش جامدات قبل از سال ۹۰ که مجوز گذراندن دروس ذکرشده برای رسیدن به صلاحیت طراحی و نیز مجوز شرکت در آزمون طراحی نظام مهندسی را ندارند به نوعی در بن‌بست واقع شده‌اند.
درخواست ما اعطای مجدد مجوز گذراندن دروس لازم در دانشگاه‌های معتبر و یا اعطای مجوز شرکت در آزمون طراحی نظام مهندسی برای فارغ‌التحصیلان مهندسی مکانیک گرایش جامدات است.

با سپاس فراوان از توجه شما