سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میانگین صدور جواز تاسیس توسط سازمان صمت دو روز است

مدیر کل صمت خوزستان گفت: مجوز‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت به دلیل شمول فرایند‌های سرمایه‌گذاری، تاسیس، بهره‌برداری و توسعه فعالیت‌های متعدد صنعتی، معدنی و تجاری، نقش مهمی در شکل‌گیری و توسعه فعالیت‌های اقتصادی دارد.

فلاح، مدیر کل صمت خوزستان گفت: سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان از مرداد ماه سال گذشته تاکنون تمام مجوزهایش در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت را از طریق درگاه ملی مجوز صادر کرده است.

او می گوید: مشکلاتی در صدور مجوز‌های حوزه تجارت وجود داشت که حل شد و در حال حاضر تمام مجوز‌های این سازمان از درگاه ملی مجوز‌ها صادر می‌شود.

فلاح به روند صدور مجوز‌ها از درگاه ملی اشاره کرد و گفت: ابتدا متقاضی درخواست خود را در درگاه ملی مجوز‌ها ثبت سپس درخواست متقاضی از طریق سامانه بهین به اداره کل صمت استان ارجاع و حداقل ظرف مدت ۲ روز و حداکث یک هفته مجوز صادر خواهد شد.

مدیر کل صمت خوزستان گفت: از زمان متصل شدن به درگاه ملی مجوز‌ها میانگین صدور مجوز بسیار کوتاه شده است.

محمد حسین رحیم زاده؛ معاون طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه صنعت ۲۴۲ مجوز توسط اداره کل صنعت، معدت و تجارت خوزستان صادرشده است.

به گفته او از ابتدای سال تاکنون ۳۹۱ مجوز تمدید و ۱۸۲ اصلاحیه جواز تاسیس انجام شده است.

معاون طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تعداد جواز تاسیس‌ها با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد ۱۰۸ فقره با اشتغال ۱۱۷۶۷ نفر و سرمایه ۲۲۷۶۷۸ میلیارد ریال می‌باشد برنامه این اداره کل است که تا پایان امسال طرح‌های مذکور به بهره برداری برسند.

رحیم زاده گفت: تعداد جواز تاسیس‌های صادر شده از ابتدای امسال تا کنون ۲۴۲ فقره با اشتغال۵۱۳۴ نفر و سرمایه ۱۵۲۳۷۵ میلیارد ریال بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.