سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی و تردد روان در آزادراه قزوین- رشت راشاهد هستیم.

آقای ایمان محرابی نیا گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های نساء و آدران، در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل انتهای تونل البرز تا پل زنگوله ، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده امامزاده هاشم، وانا، بایجان و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های کلرد، لاریجان و بایجان ،در فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گیلاوند و دماوند ، در آزادراه تهران - پردیس و محور قدیم تهران - بومهن محدوده‌های پل اتوبان بابایی و جاجرود  گزارش شده است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، ترددد روان در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم. 

او می گوید: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل گرمدره تا گلدشت در اکثر مقاطع ، در محور تهران - شهریار در اکثر مقاطع ، در آزادراه تهران - ساوه حدفاصل احمدآباد مستوفی تا بهمن آباد ، در آزادراه تهران - قم حدفاصل میدان جهاد تا مرتضی گرد گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت جوی هم گفت: وزش بادوگرد و خاک در برخی از محور‌های استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی را شاهد هستیم.

برچسب ها: حمل ونقل ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.