سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریت و آزادگی از ویژگی‌های شاخص آزادگان است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: حریت و آزادگی از ویژگی‌های شاخص آزادگان است که توانایی گذشتن از دنیا را داشتند.

سردار رسول سنایی‌راد در آیین گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با عنوان اَلماس‌های درخشان در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با اشاره به اینکه آزادگان پرچم‌داران پیام‌های ارزشی انقلاب هستند، گفت: آزادگان در شرایط سخت اسارت، آزمون خود را پس دادند و سربلند بیرون آمدند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: قدرشناسی از آزادگان، قدرشناسی از ارزش‌هایی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اعتلا رسانده است.

وی با تاکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به مردم و توجه ویژه شهدا دفاع مقدس، انقلاب افزود: حریت و آزادگی از ویژگی‌های شاخص آزادگان است که توانایی گذشتن از دنیا را داشتند.


بیشتر بخوانید


سنایی‌راد اضافه کرد: آزادگان و خانواده آن‌ها و همچنین شهدا و ایثارگران مخلصانه در راه خدا و از سر صداقت، گذشت و ایثار گذشتند، تا نظام اسلامی پایدار بماند و دست دشمن از کشور کوتاه شود.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ۲۲۰ هزار شهید تقدیم نظام شد، اظهار کرد: بدون قرار گرفتن در موقعیت آزادگان، نمی‌توان شرایط آن‌ها را درک کرد.

سنایی‌راد ادامه داد: امروز برخی اشخاص قدر فداکاری‌های آزادگان را نمی‌دانند در حالی‌‍ که این افراد با ایثار و فداکاری در راه خدای متعال سختی‌های فراوان را تحمل کردند و برخی بی‌اعتنایی‌ها به این قشر چیزی از ارزش‌های آزادگان سرافراز را کم نمی‌کند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت تا به مردم خدمت شود و قدرت در جهت خدمت به دیگران و اعتلای اسلام به کار گرفته شود، در حالی که برخی افراد و مسئولان این موضوع را فراموش کردند.

وی افزود: قدرشناسی از ایثارگران و خانواده آن‌ها قدرشناسی از ارزش‌های است که ما را به اینجا رسانده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.