سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل صدور گذرنامه اربعین در اسدآباد رفع شد

مشکل صدور گذرنامه‌ی مخصوص اربعین در شهرستان حل شده و شهروندان می‌توانند این خدمت را دریافت کنند.

 نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گیر اصلی در موضوع معاینه فنی در محاکم قضایی بوده و ضروریست دادستان اسدآباد و همدان به موضوع ورود کنند.

کیومرث سرمدی ادامه داد: در حل آب شرب از سال ۹۹ به موضوع ورود داشته ایم و مشکل اصلی در این حوزه شبکه آبرسانی فرسوده است و در این راستا بغل کنی در ۵ چاه انجام شده و امشب آب یک چاه جدید وارد مدار میشود و ۴ چاه پدافندی در منطقه بهراز نیز حفر خواهد شد که به دنبال تامین اعتبار برای این موضوع هستیم.

او درباره بودجه در اختیار نمایندگان نیز گفت: این بودجه بطور مستقیم در اختیار نماینده قرار نمیگیرد و صرفا طرح‌های مورد نظر اعلام و بودجه‌ی اختصاصی صرف آن میشود و امسال ۲۵ میلیارد تومان بودجه در اختیار نماینده قرار گرفته که ۳ میلیارد آن به کنگره شهدا اختصاص و مابقی نیز صرف آسفالت ریزی روستا‌ها و کمک به شهرداری‌ها شده است.

سرمدی همچنین گفت: آسفالت ریزی در نزدیک به ۵۰ روستا انجام شده که پس از انقلاب بی سابقه است.

او ادامه داد: وعده‌ی ما درباره قطع نشدن آب شهرستان در تابستان بر مبنای بودجه‌ی اختصاصی به استان و قول مدیرکل بود که در این رابطه شرمنده‌ی مردم هستیم.

سرمدی همچنین بیان کرد: ۱۲ میلیارد تومان برای حل مشکل آب بطور مستقیم از وزیر اخذ شده است.

نماینده اسدآباد ادامه داد: زمین فرهنگیان، کتابخانه، استخر و زمین چمن پروژه‌های نیمه کاره‌ای است که با کمک دولت یک به یک در پی حل مشکلاتشان هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.