سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه زیرساخت‌های گردشگری روستاهای بیارجمند شاهرود آغاز شد

رییس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شاهرود با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها در گردشگری پایدار نقش اساسی دارد، گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری روستاهای بخش بیارجمند و روستای اَبر این شهرستان آغاز شد.

نظری  در جمع خبرنگاران گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای دزیان، گیور و قلعه بالا بخش بیارجمند و همچنین روستای اَبر شاهرود در دستور کار است.

وی از آغاز عملیات اجرایی سنگ‌فرش و محوطه‌سازی محور گردشگری دزیان، گیور و قلعه بالا خبر داد و گفت: گردشگری یکی از پویاترین بخش‌های اقتصادی جهان محسوب می‌شود، توسعه زیرساخت‌ها در توسعه گردشگری پایدار نقش اساسی دارد.

رییس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شاهرود تصریح کرد: محور روستاهای دزیان، گیور به مسیر گردشگری تبدیل می‌شود.

نظری با بیان اینکه عملیات اجرایی سنگ‌فرش و محوطه‌سازی بافت روستای هدف گردشگری اَبر نیز آغاز شد، اظهار کرد: برای نخستین بار از اعتبارات زیرساختی شهرستان شاهرود، بخشی از بافت روستای اَبر سنگ‌فرش و ساماندهی می‌شود.

منطقه ابر در ۴۰ کیلومتری شمال شرقی شاهرود قرار دارد، این منطقه که به نام جنگل‌های ابر معروف است، ارتفاعات آن به شکل چمنزار بوده و مراتع آن دارای درخت است و در پایین‌دست آن نیز جنگل با گونه‌های متنوع دیده می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.