سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاح و بازسازی بیش از ۸۰۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه در خلخال

رئیس اداره راهداری شهرستان خلخال گفت: بیش از ۸۰۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه این شهرستان در ۴ ماهه گذشته اصلاح و بازسازی شده است.

معروف خسروی در بازدید از محور خلخال –اسالم با بیان اینکه در مدت یاد شده ۷ هزار متر مکعب عملیات لکه گیری و رفع چاله در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده افزود: در این مدت راهداران ۴۶۰ متر مربع قشر رگلاژی ایجاد کرده اند.

او با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۸۰۰ متر مکعب از راه‌های شنی و شانه راه‌ها در ۴ ماهه گذشته شن ریزی شده تصریح کرد: در مدت یاد شده راهداران ۱۲۱ دستگاه از پل‌ها را تنقیه و لایروبی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال در ۴ ماهه گذشته ریگلاز و تسطیح ۷۶۸ کیلومتر از راه‌های شنی را در شهرستان خلخال یادآور شد و اظهار کرد: راهداران در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان ۲۰ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری انجام داده اند.

خسروی در مدت یاد شده از تسطیح و رگلاز هزار و ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه اصلی، فرعی و روستایی شهرستان خلخال خبرداد و خاطرنشان شد: در مدت یاد شده بیش از ۲۱ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ‌ها توسط راهداران انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.