سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسافران چادرنشین در شورابیل اردبیل دچار گازگرفتگی شدند

پنج عضو یک خانواده که در محوطه گردشگری شورابیل اردبیل در چادر اقامت داشتند، دچار گازگرفتگی شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: این حادثه صبح روز پنجشنبه به‌دنبال مسمومیت مسافران با گاز مونوکسیدکربن در محوطه شورابیل به‌دلیل استفاده از زغال در چادر به اورژانس اعلام شد.

دکتر سعید مهری افزود: امدادگران اورژانس اردبیل بلافاصله با آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و پنج نفر از اعضای یک خانواده را که دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شده بودند  را به بیمارستان امام خمینی (ره)  اردبیل انتقال دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مصدومان حادثه در بیمارستان تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند و حال آنها مساعد است.

او با اشاره به وقوع چندین فقره حادثه مشابه در روزهای اخیر در اماکن گردشگری استان اردبیل به‌ویژه مناطق گردشگری اردبیل و سرعین ، به مسافرانی که با چادر زدن اقدام به اقامت در مکان‌های تفریحی و گردشگری می‌کنند توصیه کرد برای گرمایش چادر از لباس گرم و پتو استفاده کنند.

دکتر مهری افزود: مسافران در درون چادر باید از استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد از جمله پیک نیک و زغال که موجب مسمومیت می‌شود ، خودداری کرده و شیرینی مسافرت را برای خود و اعضای خانواده تلخ نکنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.