سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادگری، برگزیدگی برای خدمت در راه خداست

مسئول دفتر رئیس جمهوری ایران در مراسم بدرقه امدادگران عازم به عملیات امدادی و درمانی اربعین گفت: امدادگران موفق شدند دعوت اهل بیت برای زیارت کربلا و نجف را به دست بیاورند.

مسئول دفتر رئیس جمهوری ایران با قدردانی از رئیس جمعیت هلال احمر گفت: دکتر کولیوند و همکارانشان که از انسجام و آمادگی کامل عملیاتی برخوردار هستند با هوشیاری مراسم بدرقه نیرو‌های اعزامی‌به عراق را حرم مطهر امام خمینی (ره) انتخاب کردند تا یادآور شوند که هرچه داریم از برکت امام و خون شهداست.

اسماعیلی گفت: امیدواریم ما در دولت بتوانیم با ترمیم زیرساخت‌ها و پشتیبانی از راهپیمایی بزرگ اربعین، به زائران حسینی خدمت کنیم.

او عاشورای حسینی را قیامی علیه ظلم و ستم خواند و گفت: عاشورای امام حسین (ع) نیمروزی بیش نبود، اما برای به ثمر نشستن نیازمند اربعین بود. چهل روزی که لازم بود تا این نهضت به ثمر برسد. اربعین سالروز به ثمر رسیدن قیام امام حسین و نماد پیروزی ایثار و مقاومت در مقابل ستم و ظلم است.

مراسم بدرقه ۲۲ هزار امدادگر داوطلب و کادر هلال احمر همراه با مانور خودرو‌های عملیاتی و آمبولانس‌های این جمعیت هم اکنون در محوطه حرم حضرت امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.