سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

فجایع امروز در دنیا ناشی از آموزش بدون تربیت است

عزیزی گفت: فجایع امروز دنیا ناشی از تربیت افرادی متخصص، اما فاقد اخلاق است که فاجعه هیروشیما و حمله تروریستی به شاهچراغ را رقم زده است.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع مدیران آموزش و پرورش استان در حاشیه برگزاری سی و هفتمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش کشور ضمن محکومیت حمله اخیر تروریستی به شاهچراغ گفت: اگر دشمنان ما فکر می کنند با این حرکت‌ها می‌توانند اتفاقات سال گذشته را آغاز کنند سخت در اشتباه هستند و شهادت مردم ما به تعبیر امام راحل آنان را هوشیارتر می‌کند و ملت را حول محور ولایت و نظام مقدس اسلامی متحد می‌نماید. 

او در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در تربیت نسل جدید ابراز داشت: آموزش منهای اخلاق و تربیت، ثمره و نتیجه‌ای جز آنچه در دنیا می‌بینیم ندارد و فجایع امروز دنیا ناشی از تربیت افرادی متخصص، اما فاقد اخلاق است که فاجعه هیروشیما و امثالهم را رقم زده است. 

عزیزی با اشاره به رویداد مهم سیاسی کشور که در سال جاری رقم خواهد خورد ابراز داشت: انتخابات مظهر اراده ملی و نقش آفرینی مردم در سرنوشت خود است و به واقع انتخابات در جمهوری اسلامی مصداق بارز دموکراسی است.

او با بیان این مطلب که تمام تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات است، اظهار داشت: نقش قشر فرهیخته فرهنگی جامعه در تبیین موضوع انتخابات بسیار مهم بوده و امروز همه ما وظیفه داریم در افزایش، مشارکت مردم نقش آفرین باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.