مهران حموله گفت: تمامی گذرنامهها پس از دریافت، آماده سازی و توزیع میشوند، همچنین گروههای بازرسی تشکیل و وضعیت توزیع این اسناد به طور دائم رصد میشود.
او میگوید: درروزهای پایانی نیز به دلیل بالا رفتن حجم گذرنامههای زائران اربعین حسینی، برنامهریزیهای لازم به منظور اختصاص شیفتهای کاری در روزهای عادی و روزهای جمعه برای تسریع در ارایه خدمت به هموطنان درنظر گرفته شده است.
حموله گفت: شهروندان پس از اطلاع از صدور گذرنامه و اخذ بارکد پستی میتوانند به سامانه رهگیری پست مراجعه و از اطلاعات جابجایی مرسوله مطلع شوند.
به گفته او تمامی گذرنامهها بر اساس نشانی به درب منازل متقاضیان ارسال و با توجه به اینکه مراجعه و ازدحام باعث تاخیر در روند کار میشود؛ از شهروندان درخواست داریم پس از اطمینان از صدور گذرنامه منتظر دریافت از طریق پست باشند.
به گفته مدیرکل پست خوزستان یکی از نگرانیهای زائران در طول سفر، گم شدن اشیاء و یا مدارک آنها است ادامه داد: به همین منظور سرویس پست یافته با هدف بازگرداندن مدارک، اشیا و اسناد یافت شده به صاحبان آنها راه اندازی شده است.
به گفته او امسال نیز مانند سال گذشته اداره کل پست خوزستان با ارایه سرویس"پست یافته" و قابلیتهای این خدمت پستی در مرزهای چذابه و شلمچه و در طول مسیر پیاده روی از نجف تا کربلا در پایگاههای ایجاد شده آماده خدمات رسانی به زائران حسینی است.