سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکلات مردمی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر نیازمند توانمند سازی هستند

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم توانمند سازی تشکلات مردمی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر را امری مهم برشمرد.

ابوالقاسم مقیمی در مراسم گرامیداشت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در تالار مرکزی شهر گفت: تشکل‌های مردمی در قم دارای ویژگی‌های بارزی هستند که نخستین آن خدمت به استان مقدس کریمه اهل بیت (س) و است و انتظاری برای حمایت‌های دولتی ندارند و در عرصه‌های مختلف به صورت جهادی و بدون چشم داشتی به حمایت‌های دولتی فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم بیان کرد: گروه‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف سال از جمله دهه کرامت، نیمه شعبان و ایام عید غدیر نقش مهمی در برگزاری مراسمات و برنامه‌ها برعهده دارند.

مقیمی بیان کرد: تشکلات مردمی اغلب به صورت گمنام و به دور از منیت‌ها و تنها برای کسب رضای پروردگار و خشنودی اهل بیت (ع) خدمات خود را ارائه می‌دهند، هر چند که ممکن است آسیب‌هایی داشته باشند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم با بیان اینکه استانداری و اداره کل ورزش و جوانان در راستای توانمندسازی تشکل‌های مردمی برنامه‌هایی دارد افزود: در ماه‌های اخیر ۸۰۰ نیروی جوان در زمینه مدیریت کانون‌های مساجد به میدان آمدند.

او افزود: آموزش‌های مدیریتی برای تشکل‌های مردمی ضرورت دارد و برخی اوقات تشکلات مشکلاتی در حوزه‌های مالیاتی دارند و با توافقی که با اداره کل مالیاتی انجام شده مقرر شد تا دوره‌های آموزشی در این زمینه برگزار شود.

معاون استاندار قم عنوان کرد: برای مجموعه‌های مردمی که ثبت نشده‌اند برنامه داریم و تلاش شده تا ثبت تشکل‌ها تسهیل شود.

مقیمی تاکید کرد: هر چقدر تشکلات مردمی بتوانند در راستای توانمند سازی خود قدم بردارند می‌توانند خدمات مطلوب‌تری به مردم ارائه دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.