سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور دفاع از مقر شرکت آبفا کردستان برگزار شد

مانور دفاع از مقر با هدف آمادگی هرچه بیشتر واحد‌های مختلف عملیاتی شرکت آب و فاضلاب کردستان همزمان با تمامی شرکت‌های آبفا کشور، برگزار شد.

مانور دفاع از مقر با هدف آمادگی هرچه بیشتر واحد‌های مختلف عملیاتی شرکت آب و فاضلاب کردستان از جمله امداد و حوادث، فنی – مهندسی، بهره برداری، کنترل کیفی، بحران و پدافند غیرعامل و حراست  همزمان با تمامی شرکت‌های آبفا کشور، امروز سه شنبه ۲۴ مردادماه برگزار شد.

هدف از برگزاری این مانور، آمادگی هرچه بیشتر واحد‌های مختلف و انجام تمرین‌های لازم به منظور تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف برای ارائه بهترین خدمات به مشترکین و مدیریت حوادث به شکل صحیح و در کمترین زمان بود.

در این مانور ابتدا واکنش و اطلاع رسانی نگهبان در صورت بروز حادثه و اقدامات صورت گرفته قبل از شروع تنش مورد ارزیابی قرار گرفت. در سناریو مدنظر برای این مانور پس از اطلاع رسانی توسط نگهبان، تیم پشتیبان شرکت (فرمانده بسیج و مدیر ستاد بحران) و مدیر آبفا سنندج وارد عمل شده و با مدیریت موضوع، اطلاع رسانی لازم برای اقدامات بعدی انجام شد.

سپس مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه شرکت وارد محیط شده و پس از انجام بررسی‌های لازم و آزمایش کیفیت آب، آخرین وضعیت آب موجود در مخزن بررسی و تصمیم نهایی برای بای پس، تخلیه و یا مصرف اعلام شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.