سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلم سینمایی میان صخره‌ها در شهرکرد اکران و نقد و بررسی شد

فیلم سینمایی میان صخره‌ها به کارگردانی هنرمند فیلم‌ساز چهارمحال و بختیاری که به تازگی در اکران عمومی سراسر کشور شده است در نشست با حضور عوامل فیلم اکران و نقد بررسی شد.

میان صخره‌ها داستان ابراهیم و ایلما خواهر و برادری چوپانی را به تصویر می‌کشد که در نبود پدر و مادر خود، گوسفندان را برای چرا به دشت می‌برند، اما یک کنجکاوی کوچک، سرنوشت آن‌ها را تا دم مرگ پیش می‌برد.

احسان قائدی رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در اکران این اثر سینمایی گفت: رسیدن آثار سینمایی هنرمندان استان‌ها در رسیدن به اکران عمومی کمتر اتفاق می‌افتد و فیلم «میان صخره ها» تولید هنرمند خوب استان «مختار عبداللهی» با درخشش‌های فراوان در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی اکنون اکران سراسری در سینما‌های کشور را از آن خود کرده و اکنون باید با تمام توان از این فیلم برای دیده شدن در سینما‌های سراسر کشور حمایت کنیم.


بیشتر بخوانید


قائدی اظهار داشت:چهارمحال و بختیاری دارای استعداد‌های خوب فیلمسازی است و باید تمام توان خود را برای دیده شدن این استعداد‌های شاخص هنری در کشور به کار ببندیم و فیلم میان صخره‌ها با حضور در جشنواره‌های مختلف و کسب جوایز بسیار ثابت کرد که هنرمندان استان همچون گذشته در عرصه فیلمسازی کشور جایگاه بالایی دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.