سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام خادمین اربعین در موکب‌های پذیرایی از زائران پاکستانی آغاز شد

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: ثبت‌نام خادمین اربعین در موکب‌های پذیرایی و خدمات‌رسانی به زائران پاکستانی در این استان آغاز شد.

 رضا بختیاری اظهارکرد: ثبت‌نام خادمین اربعین در موکب‌های پذیرایی و خدمات‌رسانی به زائران پاکستانی در سیستان و بلوچستان آغاز شد و پایگاه اینترنتی ستاد مردمی اربعین در استان www.۴۰۰۵۴.ir برای ثبت‌نام خادمین، موکب‌های خدمت‌رسانی و جذب حمایت‌های مالی آماده است.

وی بیان کرد: بر اساس برآوردها و تجربیات سال‌های گذشته، زائران پاکستانی و شبه قاره از حدود ۱۵ روز قبل از روز اربعین یعنی ابتدای شهریور ماه از ۲ گذرگاه مرزی میرجاوه و ریمدان وارد سیستان و بلوچستان خواهند شد.

این فعال فرهنگی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از ورود زائران از طریق گذرگاه‌های مرزی، خادمان مردمی در شهرستان‌های کنارک، چابهار، نیکشهر، ایرانشهر، خاش و بزمان پذیرایی و خدمات مربوطه را ارائه خواهند داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت پذیرایی مناسب از زائران و دلدادگان امام حسین(ع) در کشورهای شرقی ایران بویژه کشور پاکستان، خادمین و علاقه‌مندان در حوزه‌های تخصصی و عمومی و همچنین موکب‌ها می‌توانند در پایگاه اینترنتی ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان ثبت‌نام کنند.
بختیاری خاطرنشان کرد: افرادیکه تمایل به حمایت مادی از این برنامه‌های مهم خدمت‌رسانی دارند، می‌توانند به این پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.