سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترور دومین سیاستمدار اکوادوری در کمتر از یک هفته

در کمتر از یک هفته یکی دیگر از سیاستمداران اکوادور به ضرب گلوله دو موتور سوار ترور شد.

در یک عملیات تروریستی دیگر یک سیاستمدار محلی در اکوادور به اسم پدرو بریونس، روز دوشنبه در خانه خود در شهر سن ماتئو توسط دو مرد سوار بر موتور سیکلت به ضرب گلوله کشته شد. 

براساس گزارش نیوز اینترنشنال، لوئیزا گونزالس، یکی از نامزدهای اصلی ریاست جمهوری اکوادور در این خصوص گفت: «پدرو بریونس، یکی از اعضای حزب انقلاب شهروندی رافائل کوریا، رئیس جمهور سابق و یکی از رهبران جنبش در استان اسمرالداس روز دوشنبه کشته شد.»

او در ادامه گفت: اکوادور در خونین‌ترین لحظه خود به سر می‌برد. این مساله ناشی از یک حکومت مافیایی و فقدان یک دولت کارآمد است.

پس از تروری که هفته گذشته در اکوادور رخ داد و «فرناندو ویاویسنسیو» نامزد انتخابات ریاست جمهوری کشته شد، بیشتر مناطق اکوادور تحت وضعیت اضطراری قرار گرفته است. گیلرمو لاسو، رئیس جمهور این کشور جنایت سازمان یافته را مسئول قتل ویاویسنسیو اعلام کرد. تاکنون ۶ کلمبیایی به عنوان بخشی از تحقیقات تور دستگیر شدند و یک نفر بلافاصله پس از حمله توسط محافظان این مقام اکوادوری کشته شد.

 

برچسب ها: ترور سیاسی ، اکوادور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
اکوادوری = حیوون
شاهرخ
۱۰:۴۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
اگر به مفسدین میدان داده شود بعدا نمی توان جلوگیری کرد. در ایران به اندازه به مفسدین از جناحین بخصوص جناح چپ میدان داده شده هر چند سال یکبار شاهد نا امنی در کل کشور هستیم. یکبار جناح چپ به پشتوانه مفسدینی که دستشان از بیت المال کوتاه شده جنجال به پا می کنند و دور بعد افراد ظاهر الصلاح جناح راست مردم مذهبی را تحریک می کنند و این ماجرا همچنان ادامه دارد.