سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع نزدیک به ۱۷۰ میلیون لیتر نفتگاز در منطقه اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از توزیع نزدیک به ۱۷۰ میلیون لیتر نفتگاز در چهار ​ماهه نخست سال جاری در سطح استان خبر داد.

سید حجت مدنی با بیان اینکه توزیع نفتگاز در منطقه اردبیل در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش یافته است، گفت: این میزان سوخت با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و آغاز فعالیت کشاورزان در سطح منطقه در بخش‌های کشاورزی، صنایع و حمل و نقل مصرف شده است.

مدنی افزود: از مجموع بیست و سه هزار و ۵۳ دستگاه تراکتور تعداد بیست و دو هزار و ۸۰۷ دستگاه و از مجموع یک هزار ۴۳۶ دستگاه کمباین یک هزار و ۴۰۸ دستگاه پلاک گذاری شده است.

او اجرای طرح توزیع الکترونیکی سوخت بخش کشاورزی را گامی بزرگ در جهت تحقق سیاست‌های دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و تحقق حقوق شهروندی عنوان کرد، گفت: متقاضیان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه  https://newtejaratasan.niopdc.ir و تکمیل اطلاعات درخواستی، نسبت به ثبت درخواست خود جهت دریافت سهمیه سوخت مورد نیاز اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل یادآور شد: اجرای طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی نقش بسزایی در مدیریت مصرف سوخت بخش کشاورزی استان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفتگاز داشته و تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت‌های اصلی این شرکت بوده  که با تلاش همکاران و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان این امر به خوبی محقق شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.