سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب نیروی متخصص برای شهرداری‌های کرمان در حال پیگیری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: پیگیری لازم برای جذب نیروی متخصص در شهرداری‌های استان کرمان در دستور کار است.‌

 سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی دوشنبه ۲۳ مرداد در ابتدای  همایش شهرداران استان کرمان با اشاره به آغاز فر آیند انتخابات مجلس شورای اسلامی به پرهیز از فعالیت‌های انتخاباتی خلاف و به کارگیری امکانات شهرداری در مسیر کاندیدا‌ها تاکید کرد. 

او به برخی از مشکلات و ایرادات قانونی در شهرداری‌ها پرداخت و افزود: پیگیری لازم برای جذب نیروی متخصص برای شهرداری‌های استان در دستور کار است و با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، این مهم از طریق آزمون برای جذب ۷۲ نفر آتش‌نشان انجام خواهد شد. 

معاون عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: بخشی از کمبود ماشین‌آلات عمرانی را در شهرداری‌ها با توافق صورت گرفته با سازمان شهرداری‌های استان تامین خواهیم کرد. 

او از اختصاص یک کارشناس متخصص حوزه حقوقی و عمرانی در سازمان همیاری برای مشاوره به شهرداری‌ها خبر داد. 

موسوی افزود: برای شهر‌هایی که مشکلاتی در حوزه حمل و نقل عمومی خارج از حریم شهر خود دارند، تلاش خواهیم کرد تا در صورت موافقت شورای ترافیک استان، این موضوع برطرف شود. 

او استمرار جلسات با شهرداران و دستگاه‌های اجرایی را مورد اهمیت دانست و برگزاری این قبیل جلسات را برای رفع موانع و موارد اختلافی و حل مشکل مردم مثمر ثمر خواند. 

 موسوی در ادامه نیز به پاسخگویی پرسش‌های تخصصی حوزه عمرانی و شهرسازی شهرداران پرداخت. 

در پایان این نشست از شهرداری‌های برتر استان در راستای ارزیابی دفاتر شهری و فنی استانداری تجلیل به عمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.