سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صداوسیما از تجربه موفق محرمی خود در اربعین استفاده کند

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های محرمی صدا و سیما بسیاری از فعالیت‌های دشمن را بی اثر کرد.

سید جلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در نشست فراکمسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی با موضوع و محوریت تقدیر از ویژه‌برنامه‌های شاخص رادیویی و تلویزیونی در دهه اول ماه محرم گفت: یکی از ویژگی‌های مهم برنامه‌های صداوسیما برای محرم امسال همسویی آن‌ها با ذائقه جوانان مومن و انقلابی بود.
 
او با اشاره به استقبال مردم به ویژه جوانان از این برنامه‌ها افزود: این مساله نشان داد اگر صداوسیما به این جوانان و مومنین میدان دهد، می‌توانند برنامه‌هایی به این فاخری بسازد که هم موثر و هم جذاب باشد.

نماینده تفت و میبد از هجمه‌های مختلف شبکه‌های خارجی و دشمن نسبت به برنامه‌های صداوسیما و عزاداری امام حسین (ع) در محرم امسال یاد کرد و ادامه داد: یکی از ویژگی‌هایی که برنامه‌های تولیدی محرم امسال را برجسته می‌کرد، زمان پخش این برنامه‌ها بود و این کار بسیار علمی، هنری و زیبا و فاخر صداوسیما توانست خیلی از فعالیت‌های دشمن را بی‌اثر کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

میرمحمدی اظهار داشت: استفاده از شعر‌ها، چهره‌های جذاب، محتوای غنی و اجرای بسیار خوب در بسیاری از برنامه‌های امسال صداوسیما مشهود بود.

او تصریح کرد: از طرفی اربعین را هم در پیش داریم و جا دارد صداوسیما از همین توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها نهایت استفاده را داشته باشد و این روش و فکر نو و بدیع را در موضوع اربعین هم پیاده کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.