سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: سال گذشته ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای ۲ هزار و ۷۸ طرح اشتغالزایی به جامعه هدف پرداخت شد.

رضا ابهت مدیرکل بهزیستی استان یزد در جلسه مشارکت‌های مردمی میبد گفت: سال گذشته ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای ۲ هزار و ۷۸ طرح اشتغالزایی به جامعه هدف بهزیستی پرداخت شد که سند افتخاری برای بهزیستی در توانمندسازی مددجویان به شمار می‌آید.
 
او اظهار داشت: قرار شد صنایع شهرستان میبد در قالب مسئولیت اجتماعی، درصد قابل توجهی را به بهزیستی و به موسسات همسو تخصیص دهند و موارد خواصی که نیاز کمک دارند هم از سوی خیرین در موسسه‌ها ساماندهی شود. 

سجادی پور فرماندار میبد هم فضای مجازی را بستری برای جذب مشارکت مردم خواند و تصریح کرد: تشکیل گروه مجازی متشکل از صاحبان صنایع و مسئولان موسسه‌ها برای بیان نیاز‌های مردم نیازمند به کمک، می‌تواند در جذب مشارکت‌ها موثر باشد.

او ادامه داد: مردم در محرم نشان دادند که برای هزینه کردن در کار‌های خیر و برگزاری مراسم‌های مذهبی پای کار هستند.

سید محسن فلاح رئیس اداره بهزیستی میبد نیز گفت: هم اکنون ۲۱ موسسه زیرمجموعه بهزیستی میبد فعالیت دارند که از این تعداد ۱۱ موسسه خیریه و ۱۰ موسسه غیر انتفاعی هستند که به صورت تخصصی در حوزه‌های توانبخشی، پیشگیری و حمایتی فعالیت می‌کنند و دارای دفتر، مددکار و مسئول مشارکت‌ها هستند.

او از افزایش ۱۴ درصدی مشارکت‌های مالی اداره بهزیستی خبر داد و افزود: تمام مشارکت‌های واریز شده به حساب بهزیستی در شهرستان هزینه می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.