سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاتل فراری پس از ۲۰ سال در شیراز بازداشت شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری فردی که به اتهام قتل از سال ۱۳۸۱ تا کنون تحت تعقیب و متواری بود، خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: با گرفتن یک فقره نیابت قضایی از دادگاه کیفری شهرستان اهواز مبنی بر دستگیری قاتلی که به اتهام قتل از سال ۱۳۸۱ تا کنون تحت تعقیب و متواری است، پیگیری موضوع برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

قاتل هویت خود را تغییر داده بود

او افزود: با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل فراری پس از اینکه در سال ۱۳۸۱ در شهر اهواز مرتکب قتل شده بود به استان فارس فرار کرده و با تغییر هویت خود اکنون در یکی از باغات اطراف شهر شیراز سکونت دارد که موقعیت جغرافیایی و راه‌های ورودی و خروجی باغ به طور دقیق مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: کارآگاهان مخفیگاه متهم را زیر نظر قرار داده و پس از اینکه او در انتهای شب با یک خودرو وارد محل مورد نظر شد، ۳ تیم عملیاتی پس از محاصره باغ در یک عملیات ضربتی قاتل فراری را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد و هویت خود را به درستی بیان نمی‌کرد و پس از انتقال به پلیس آگاهی هویت اصلی قاتل از طریق اداره تشخیص هویت مشخص و پس از تکمیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی لازم روانه زندان شد.

قاتل ۴۴ ساله به علت اختلافات طایفه‌ای با سلاح گرم در سال ۱۳۸۱ مقتول (مذکر) را به قتل رسانده و با تغییر دادن هویت، تا کنون خود را از دید پلیس مخفی کرده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.