سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخابرات دامغان ۸۵ ایستگاه ارتباطی آنتن‌دهی و داده تلفن همراه دارد

سرپرست اداره مخابرات دامغان گفت: ۸۵ ایستگاه ارتباطی آنتن‌دهی و داده تلفن همراه (BTS) اپراتور همراه اول در حال حاضر در این شهرستان فعال است .

مجید نصیری‌قدیرآبادی سرپرست اداره مخابرات دامغان گفت: مخابرات دامغان ۸۵ ایستگاه ارتباطی آنتن‌دهی و داده تلفن همراه دارد که شامل ۳۲ سایت شهری، ۳۰ سایت روستایی، ۱۸ سایت جاده‌ای و پنج سایت هم در دانشگاه‌ها نصب شده و در حال بهره‌برداری است.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد از سایت‌های بی‌تی‌اِس (BTS) اینترنت همراه اول در این شهرستان مجهز به فناوری پیشرفته نسل چهار یا ۴ G است.

سرپرست اداره مخابرات دامغان با اشاره به اهمیت انجام آزمایش درایو در نقاط مختلف گفت: به منظور بررسی و با هدف شناسایی نقاط دارای مشکل به لحاظ پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه، نسبت به انجام این آزمایش اقدام شد و برای رفع مشکلات موجود، پیگیری‌های لازم صورت گرفت.

وی گفت: بیش از ۷۰ درصد از سایت‌های بی‌تی‌اِس (BTS) اینترنت همراه اول در این شهرستان مجهز به فناوری پیشرفته نسل چهار یا ۴ G است؛ که فناوری پیشرفته‌ای محسوب می‌شود و مخابرات ارایه خدمت به بهترین شکل و از نوع پیشرفته‌ترین فناوری را با تامین زیرساخت‌های لازم در برنامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.