سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران کشف ۳۰ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین این پلیس در سراسر مازندران در زمان اجرای عملیات با استفاده از ظرفیت‌های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت وسقم موضوع را در دستورکارخود قرارداده اند.

او افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده، کشفیات مهمی از جمله، ۴ دستگاه موتورسنگین قاچاق، ۳۴ تن چوب آلات جنگلی، تعداد ۱۰۵ کیسه آرد قاچاق، ۱۸ اصله الوار قاچاق جنگلی، ۲۰ حلقه لاستیک، تعداد ۷ هزار و ۲۰۰ شاخه چلم (گیاهان زینتی) جنگلی، ۵۱ راس احشام، ۴۲۲ عدد سکه از انواع اموال فرهنگی و تاریخی و تعد اد ۷ قلم اشیاء عتیقه، ۱۰۰۰ عدد قرص خارجی داشتند.

سرهنگ محمدپور افزود: در این رابطه ۱۸ متهم دستگیر، ۱۲ دستگاه خودرو توقیف و یک واحد صنفی نیز پلمپ شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و اموال مکشوفه را به نمایندگان سازمان‌های مربوطه تحویل داده شد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش کالا‌های مکشوفه را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کردند، گفت: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محور‌های مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.