سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی موکب درمانی در راه نجف به کربلا با ۲۵ پزشک عمومی و متخصص

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: یک موکب در اربعین، با حضور ۲۵ پزشک عمومی و متخصص به زائران خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

عبد الوهاب برادران، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: برنامه ریزی شده تا تعداد واحدهای خوابگاهی دانشگاه  تا پایان سال به ۶۰ واحد  برسد و این میزان از رشد ۴۰۰ درصدی برخوردار خواهد بود. 

به گفته وی  الان دانشگاه علوم پزشکی ایران، ۱۵ خوابگاه در سطح شهر تهران دارد و یکی از برنامه های دانشگاه بازدید مستمر به خوابگاه و دریافت نظرات و رفع مسائل احتمالی خواهد بود. 

برادران بیان کرد: هم اکنون ۱۱۰۰۰ دانشجوی ایرانی و ۲۵۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به تحصیل هستند. دانشجویان خارجی از کشورهای عراق، هند، پاکستان، لبنان یمن، بحرین و کویت هستند. 

برادران افزود: ارتباط با دانشجویان در حوزه های مختلف موضوعی مهم است و در تصمیم گیری ها باید نظر دانشجویان را جویا بشویم. اردوهای مختلفی در این دانشگاه در حال انجام است و بستری  مناسب برای ارتباط بیشتر دانشجویان به خصوص در بین دانشجویان کشورمان با دانشجویان بین الملل خواهد بود. 

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران برای اولین بار تسهیلات درون مرزی با پوشش هزار دانشجو، پرسنل و استاد قرار داده و این کار تا مرز انجام خواهد شد. در زمینه پیشگیری از بروز احتمالی بیماری اقدامات خوبی انجام شده و آموزش های لازم به دانشجویان داده می شود.
برادران  بیان کرد: یک موکب درمانی در اربعین با حضور ۲۵ پزشک عمومی و متخصص به زائران خدمات درمانی ارائه می‌دهد. 

او گفت: برای اولین بار بحث دانشگاه بدون دخانیات را مصوب کرده و دستورالعمل آن از سازمان جهانی بهداشت دریافت کرده ایم.  

برادران  افزود: خوابگاه مجرد دخترانه علمدار با ظرفیت ۴۰۰ نفر در مهر افتتاح خواهد شد.۱۵۰۰ دانشجوی متاهل در دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال تحصیل هستند. 

او گفت: بیش از ۵۰۰ دانشجوی فعال قرآنی داریم که ۱۲ رتبه را در رشته های مختلف کسب کرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.