سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جامعه ورزشی مهاجرین افغانستانی مقیم ایران نسبت به حمله تروریستی به شاهچراغ واکنش نشان دادند

در پی حمله تروریستی به بارگاه حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز جامعه ورزشی مهاجرین افغانستانی مقیم ایران ضمن تسلیت این واقعه تروریستی را محکوم کردند.

جامعه ورزشی مهاجرین افغانستانی مقیم ایران ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به بارگاه حضرت شاهچراغ(ع) در شهر شیراز را به ملت ایران تسلیت گفتند و تأکید کردند که تروریستان با هدف قرار دادن این حریم و بارگاه ملکوتی، به دنبال ایجاد درگیری مذهبی، اختلاف افکنی، تفرقه و شکستن اتحاد مسلمانان، به خصوص شیعیان است، اما جمهوری اسلامی ایران از همه این توطئه‌ها و آزمون‌ها سربلند بیرون آمده و دشمنان این کشور و این نظام بار دیگر راه به جایی نخواهند برد.

در این اعلامیه آمده است که حمله تروریستی مجدد به حرم حضرت شاهچراغ(ع) در شهر شیراز بار دیگر احساسات شیعیان جهان از جمله شیعیان افغانستان و جامعه مهاجرین افغانستانی مقیم ایران را متأثر کرد. بدین وسیله، جامعه ورزش مهاجرین افغانستانی مقیم جمهوری اسلامی ایران به نوبه خود این حمله تروریستی را محکوم می کند و  به مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید.

حرم مطهر شاهچراغ (ع) غروب دیروز حوالی ساعت ۱۹ بار دیگر مورد حمله تروریستی یک تکفیری قرار گرفت و یک خادم این آستان مقدس هم به شهادت رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
اکثر افغانها بی نان و نمک هستند فرقی نمی کند مذهبشان چیست. همیشان خواهان ایران ضعیف هستند