سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۹۰ درصدی توسعه ترمینال فرودگاه مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از توسعه ۹۰ درصدی ترمینال فرودگاه مشهد، بهسازی ۸ هزار متری اپرون فرودگاه مشهد و ارتقاء سیستم فیبر نوری این ساختمان خبر داد.

محمود امانی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: از ۴ ایربریج که در برنامه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بوده است، ۳ ایربریج انجام شده و عملیاتی است.

او با بیان این‌که توسعه ترمینال نیز تا ۹۰ درصد پیش رفته و تا آخر شهریور یا اوایل مهرماه کامل شده و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: توسعه اپرون به مساحت ۷۲ هزار متر در حال انجام است و ۸ هزار متر بهسازی اپرون نیز پیش از آن انجام شده که در زمان پرواز‌های حج به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت، پیش‌بینی می‌شود پروژه توسعه اپرون تا اواخر آبان و اوایل آذر نیز به اتمام برسد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: نصب یک دستگاه آیرلس روی باند ۳۱ راست انجام می‌شود و جایگزین آیرلس با قدمت بالا می‌شود که با مبلغ حدود ۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد. همچنین بهسازی باند و ساخت دی آی سینگ نیز انجام شده که در فصل سرما که به دی آیسر نیاز است، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد

امانی بیان کرد: ارتقاء سیستم فیبر نوری، تجهیز دوربین‌های مدار بسته برای کل مجموعه ترمینال‌ها و همچنین تکمیل صددرصدی ساختمان سپاه از دیگر اقداماتی است که در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.