سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید تضمینی محصولات کشاورزی از سوی تعاون روستایی خراسان شمالی

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: ۲۴ هزار و ۱۱۸ تن محصولات کشاورزی در استان از سوی شبکه‌های تعاون روستایی استان از کشاورزان خریداری شد.

جلیل رمضانی  گفت: از ابتدای شروع فصل خرید سال جاری تاکنون میزان ۲۴ هزار و ۱۱۸ تن تولیدات کشاورزان استان شامل گندم، جو، کلزا، کاملینا و هلو بصورت تضمینی و توافقی خریداری شده است. 

وی افزود: در راستای حمایت از تولید و حمایت از کشاورزان و باغداران استان، شبکه شرکت‌های تعاون روستایی استان با راه اندازی بیش از ۲۰ مرکز خرید تضمینی و توافقی محصولات، در سطح ۸ شهرستان اقدام به خرید تولیدات باغی و زارعی نموده است.

رمضانی گفت: تاکنون به میزان ۲۳ هزار و ۳۰۰ تن گندم تضمینی، ۵۱۷ تن کلزا تضمینی، ۲۴۴ تن جو توافقی، ۳۲ تن کاملینا تضمینی و ۲۵ تن هلو توافقی را خریداری نموده است. 

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی افزود: هدف از اجرای این امر حذف دلالان و واسطه‌ها وهمچنین کمک به زنجیره تولید تا مصرف می‌باشدکه با توجه به تجربه موفق تعاون روستایی در زمینه خرید‌های توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی، امیدوار هستیم اقدامات این دستگاه در سال جاری، موجبات رضایت کشاورزان ومردم را فراهم آورده باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.