سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۶۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۱۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی بروجن

فرماندار بروجن با اشاره به مشکلات زیرساختی در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان گفت: امسال ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان برای تکمیل این طرح‌ها پیش‌بینی شد.

سرپرست فرمانداری بروجن در حاشیه بازدید مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری و تعدادی مسئولان از پروژه‌های ورزشی شهر‌های شهرستان بروجن با اشاره به مشکلات زیرساختی در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان گفت: امسال ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان برای تکمیل این طرح‌ها پیش‌بینی شد.

فتاح کرمی تأکید کرد: این اعتبارات برای تکمیل و بهره‌برداری از ۱۰ طرح نیمه‌تمام حوزه ورزش و جوانان شهر‌های این شهرستان اختصاص داده شده است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به کم‌توجهی به حوزه ورزش و جوانان این شهرستان در سال‌های قبل افزود: به‌همین منظور ضروری است اداره کل ورزش و جوانان برای جذب اعتبارات ملی با هدف تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی شهر‌های این شهرستان اقدام کند.

کرمی تصریح کرد: شهرستان بروجن ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه ورزش دارد که برای ارتقای کمی و کیفی آن با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سطح استانی و شهرستانی نیاز است.

وی یادآور شد: صنایع چهارمحال و بختیاری باید برای ارتقای زیرساخت‌های ورزشی و حمایت مالی از تیم‌های ورزشی مختلف مشارکت داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تلاش می‌شود با کمک فرماندار بروجن نسبت به تخصیص اعتبارات و تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام این شهرستان اقدام شود.

موعود بنیادی‌فر تأکید کرد: وضعیت اماکن ورزشی شهر‌های بروجن، فرادنبه، گندمان، بلداجی، سفیددشت و نقنه از توابع شهرستان بروجن بررسی و برای رفع کاستی‌های موجود تصمیم‌گیری شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.